Dyygu-ky ilk gebeliğimde çok sık bel ağrısı sancısı yaşardım ciddiye almadım normal saydım sonra da bi gece aniden kesesi elime geldi 24 haftalıktı bebeğim kaybettim 1 ay sonra kontrole gittiğimde öğrendim Servikal yetmezlik teşhisi kondu ve tüm gebelikleri de serklaj olmam gerektiği söylendi ikinci gebeliğimde 14 haftada kısalmaya başladı serklaj atmadan gider mi diye denemek istedik 16 haftaya gelince daha da kısaldı 45ten 35mme düştü özel bir hastanede genel anestezi ile yaptırdım bebeğim hamdolsun 39 haftaya kadar durdu şuan 4 yaşında şimdi 3. Gebelik daha 12 haftada 23mmdi bebek büyümeden başladı açılma yine 13 haftada acilen attırdık serklaj dikişini sürekli olarak kontrol altında progestan kullanıyorum yatıyorum dinleniyorum hamdolsun şimdi normal hayata döndüm 34+1 haftadayım