Biliyorsunuzdur pazartesi kan vermiştim 177.6 çıkmıştı Perşembe gece 11 gibi kanamadan dolayı acile gittim orda 466.3 çıkmıştı şimdi yine bugün kanamam geldi 🤦♀️ ilk kahverengi sonra kirmizi sonra lekelenme şeklinde devam etti acile gittik beta 2.130 cikti saat 10 10.30 gibi iyi mi sizce kanama olsada beta cikiyo yarin kendi doktorumuzla ilk randevu bakalım sizce nasıl