Hamidebrk Kızlar bugün 39+2 son bir saattir oğlum çok hareketli ve o hareket ettikce kasığımda ve alt tarafta aşırı sancı oluyor ama düzenli değil ve su Nisan fln gelmedi sizce doğum başlıyor muuu
123esr_ Hamidebrk şimdi post açtım bende aynı böyle. 37+3 suan çok hareketli çıkacak gibi ve can acıtıyor vajinaya doğru vuruyor diye normal mi acaba bilen bana da yazabilir mi