Nesibe_ctn bende de vardı, ama artık zaman geçtikçe çocuğum gelsin sağlıkla doğsun da ne oluyorsa olsun kafasına giriyosun ister istemez. Sıcak basıyor, yükü zaten yetiyor. Onu beklerken yaşadığın ha bugün ha yarın stresi de cabası 🙄 39 hafta oldum hala gelen giden yok meselaaaa😀 sağlıkla gelsin hepsi inşallah ❤️