ftmayhan61- Bende de öyleydi şu an 15+3 sabah uyandığımda daha rahatım akşam olduğunda göbeğim şişiyor. Bu normal bir durum aslinda çoğu gebelikte yaşanan bir durum. Ama mesela bende ekstradan son donemlerde gaz siskinligide cok fazla oluyordu doktorum corapsiz ya da terliksiz gezme diye ozellikle belirtti ne kadar havalar ısınsa da dikkat etmek gerekiyormuş. Ama tabi ki en sagliklisi doktoruna danişman🌸