Nesibe_ctn
Benimde ağrıyordu cuma günü doktoruma söyledim gece bile ağrıyor dinlemiyorum dedim bu haftalar da çok normal dedi kalsiyum iç dedi yani sade soda o azaltır dedi ama bu haftada bel ağrısı bacak ağrısı bacak da kramp olan şeyler dedi bana cuma günü