27+4deyim suan erken doğum riskim var ve akşamüstünden beri sol kasigima bicak batmasi gibi bir ağrı giriyor 3-4 sefer oluyor ve geçiyor ve az önce tekrar oldu esime belli etmemeye çalışıyorum ama bu normal mi sizdede oldu mu yoksa anormal bir durum mu var ? Doğum ağrısı nasil oluyor onuda bilmediğim için sormak istedim