Eliyy Kızlar 37 haftalık hamileyim afedersiniz çamaşırım sabah uyandıgımda su gibi oluyo bazen açılmam mı oluyo acaba
JaleTogrul Eliyy cokmu geliyor acaba? suyunuz sizma yapa bilir cok sizarsa cocuk icin sikinti olur mazallah.. bence eger suysa bi doktora gorunun🙏
Dilsay Eliyy Nasıl sıkıntı yok kız iyi misin sen?Benim 35+5’te suyum sızıntı şeklinde geldigi icin sezaryene alındım.Acil bi doktoruna gorun bebeginin suyunu kontrol edilsin
JaleTogrul Eliyy benim suyum gitmis acilmam olmamisti suni sanciyla dogum yapmistim ama bende baya bardaktan bosalir gibi geliyordu.. en kisa zamanda doktorunuza gorunun suyuna baksin bebegin
Eliyy Dilsay ay bilemedim yine sabah olursa gidiyim ozamn cuma bormalde kontrolum ver bu sabah olmuştu yarın sabah yine aynısını tekrarlarda giderim