Kızlar oğlum 8 aylık. Bı gece çok güzel oyuyoken diğer gece yarım saate bir uyaniyo. Artık kafayı yiyecek duruma geldim. Önceden uykuya dalması kolaydı şimdi cokk zorlaştı. Eşim kucaginda gezdiriyor anca öyle uyuyor. Ama bu uyku problemi beni o kadar yıprattı ki 2.cocuk istemeyi bırakın düşünemiyorum bile. Neyse. Allah aşkına söyleyin uykusu ne zaman düzene biner? Uyku eğitimi al demeyin ona durumum yok şuan.