Kızlar merhaba 10 gün önce sezeryan oldum. Bugün kızımı emzirirken pijamamim sırılsıklam olduğunu fark ettim . Kontrol ettiğimde sağ tarafımda üç yerden iltihap aktığını gördüm. Pazar günü olduğu için doktora gidemedim. Yarın görüneceğim. Şu an hala akmaya devam ediyor. Aranızda benim gibi sezeryan kesisinden iltihap akan var mı? Ne yaptınız?