zclkkubra Kızlar ilk trimester da Demir’i düşük olupta Demir ilacı vermeyen doktor var mı? Çocukta damak yarığı falan olurmuş diye birinden duydum bu doğru mu 🥶
turkuaz_ zclkkubra damak yarıgı genetik hastalık demirle alakalı değil. Benimde düşüktü verdi kullandım ama ara ara kullandım umarım bi soru. Çıkmaz
Fetus-ve-annesi zclkkubra 3 aydan sonra zaten doktorlar genelde veriyo bnimde düşük çıktı kullanıyorum şuan 4 aylık hamileyim doktor seni rahatsız etmediği sürece de hamilelik boyu kullanabilirsin dedi
zclkkubra turkuaz_ ya düşükse mantıken kullanılır ben ayağa bile kalkamıyorum çarpıntıdan şimdi nasıl kullanmayayım çok saçma değil mi
turkuaz_ zclkkubra yazmadıysada söyle sen yazsın yada aile hekimine git oda yazıyor orda ebe var zaten o söylüypr kullan diye
senaoz Benim doktorum ilk trimester de folik asit dışı vitaminler bebeğin organlarında birikim yapacağından 3 aydan sonra kullanmamı tavsiye etti