Durumunuz ne oldu. Kese şekli 24 saat içinde bile değişiyor yine değişebilir, 2. Gebeliğim o yüzden söylüyorum. Doktorlar her ihtimali değerlendiriyor. Ayrıca lekelenme ve kasık ağrısı bu haftada tutunmayla da ilişkili olabiliyor. Benimde 6 haftada kanamam oldu panikle ilk baş eve en yakın özele gittim. Keseyi gördü ama bebeği net göremedi, oluşum gibi gördü. Ultrason fotosundada bebek görünmüyor. Ertesi gün 24 saat dolmadan devlete kendi doktoruma gittim. Kanamam hafiflemişti ve kesenin şekli daha farklıydı ama normaldi, bebeğimi ve kalp atışını net olarak görmüştüm ama o sıra kalp atışı yavaş çıkmıştı. 24 saat içinde iki muayenem çok farklıydı. Dün 7hafta 2 günlüktüm kanamam oldu acile gittim. Ağrım yok benim de. Kesenin şeklini bozuk gördüler ama kalp atışları normale dönmüş ben de dinledim, gelişimi de haftasıyka birebir aynıydı. Düşük de yapabilirsin, düzelebilir de dediler. Duyduğum hep bu. O yüzden hayırlısını diliyorum hep. Progestan içip yatak istirahati yapıyorum. Beklemekten başka yapabileceğim bir şey yok.