Kızlar merhaba aslında ben bugün size bir şey anlatmak istiyorum 30 haftalıkken doktor kontrolüm vardı hastaneye gittim kontrol etti bebegimi doktorun bana dediği şey bebeğinin suyunda biraz azalma var iki hafta sonra kontrole gel dedi ben de ne olur ne olmaz diye özele de gitmek istedim özele gittim oradaki doktor bana suyunun sınırda olduğunu ve bebeğimin birazcık gelişim geriliği olduğunu söyledi ikiHafta sonra eğer ki böyle devam ederse bebeğimin alacağını yoksa içerde kalbinin duracağını söyledi ben de dedim ki istemiyorum. Ben ameliyat olmayacağım ondan sonra bu arada mardin’de yaşıyorum ondan sonra eve geldim sabaha kadar uyku yok bir Sitres bebeğime bir şey olacak diye korktum ondan sonra eşime beni Kızıltepe’ye götür dedim cihan pol hastanesi var nem arjen diye bir doktor var çok iyi Bir doktormuş onun yanına gittim bana dediki bebeğin suyu iyi bebeğin biraz geriden gelmesi bizim için çok normal biz bebeği takip edeceğiz dedi 2.03 hafta onun yanına gittim süreç güzel ilerledi sonra hani doğum fiyatları falan yüksek olunca ben dedim ki gene devlet hastanesinde kontrolünü yapayım çünkü orada doğum yapacağımg devlet hastanesine gittim randevu aldım kendime doktor bana bebeğin çok küçük kalmış suyun çok az dedi ve beni doğumhaneye yönlendirdi gerekirse yatışını yapılsın dedi. Doğumhaneye çıktım afedersiniz alttan muayene ettiler iki doz ciğer geliştirici vurdum nst falan bağlandım hiç bir şey çıkmadı oradaki doktorda beni muayene ettirecekti ultrasonda bebeğimin çok küçük olduğunu görürse bu sana doğum öneririm dedi baktı doktor dedi bebeğin hani gelişimi sınırda hani çok küçük değil ama suyun az dediği dört gün sonra yanıma gel dedi dört gün sonra gittim yanına geçen gün yani ultrasonda bana bebeğime baktı beni neyse diye aldı tekrar ve beni çağırdığı zaman bana dediki seni bugün eve göndermemiz mucize bebeğinin kalbi durabilir yani öyle bir korkuttu ki beni beni yine doğumhaneye yönlendirdi ben ağlayarak çıkıyorum oraya daha bebeğim çok küçük ya hemen beni sezeryana alsalar diye içimden dua ede ede gittim yine beni muayene ettiler çatı muayenesi sonra ne sete bağladılar sonra doktorun yanına gittim hani oradaki doktor. Doğumhanedeki doktor bana uzan dedi ben ağlamaya başladım ne oldu niye ağlıyorsun dedi ben hani durumu anlattım dedim hocam böyle bir durum var bebeğim çok küçük şimdi bebegimi alsanız kesin yaşamaz doktor baktı bebeğime ama ben içimden dua Ayet-el Kürsi Allah‘ım bir mucize diyorum baktım doktor bana dediki NsT n iyi Bby giden kan akışını çok iyi kalbi iyi suyun iyi bizim için bebeğin biraz geriden gelmesi çok normal ben öyle bir sevindim ki Doktora 1000 defa Allah sizden razı olsun dedim ve sordum hocam neden o zaman aşağıdaki doktorlar sürekli bana öyle söyledi dediki oradaki makinalar hata vermiş olabilir falan size demek istediğim şey şu ben hiçbir zaman pes etmedim doktor sürekli bana ameliyat dedi ve ben şu an 30 haftalıkdan beri şu süreçten 36’ya geldim çok şükür elhamdülillah Rabbime 1000 kere şükürler olsun geçen gün o doktoru Allah mıkarşıma çıkarttı diye şükrediyorum ne Sevap işledim de o doktor ordaydı o gün o doktor o gün doğumhanede olmasaydı ve benim geçen günkü doktorum doğumhanede olsaydı kesin şu an bebegimi almış olurlar bebeğim Elhamdü la çok hareketli çok şükür benim bebeğim o kadar güçlü ki size gerçekten söylüyorum hiçbir zaman pes etmeyin hiçbir zaman negatif bakmayın size demek istediğim şey asla hiçbir zaman pes etmeyin var ya bu doktorlar bazen insanın moralini ediyorlar afedersin yani doktorlara kalmış olsaydı benim 33 31 35’e kadar bebeğim şu an alınmış olacak da ben istemedim ben çünkü hissediyordum benim bebeğim gerçekten çok güçlü ben her gün ona dua. EdiYorum. Elhamdü la çok şükür namazımı kılıyorum her gün ona iki kez Yasin’i şerif okuyorum yani Allahın izniyle hiçbir şey olmayacak diyorum onun için hiçbir zaman pes etmeyen evlatlarınız için her zaman ayakta durun tek bir doktorla kalmayın 1.01 şey dedi mi hemen ona kalmayın başka doktorlara da görünün bana öyle dedikleri zaman benim bebeğim 1,5 kg değildi şu an elhamdülillah 2,5 kg olmuş pes etmedim çünkü hep dua ettim hep direndim Allahın izniyle de sağ salim kucağıma alacağım