Bilinmiyor_25 Kızlar 38+3 olduk karnımın alt tarafında adet ağrısı gibi ağrı başladı ve yürüdükçe daha çok sancım oluyor nişan su felan yok acaba gitmek gerekir mi doğum başlangıcı olabilir mi
Ebru1995 Bilinmiyor_25 aynı haftadayiz. Benden sümüksü birşey geldi kanlı değildi şeffaf renkti . Muhtemelen nişan geldi ama sancı filan su gelmedi acaba ne zaman başlar sancılar . Sancı gelmeden hastahaneye gitmekte istemiyorum
Sevdayaz Canım su ve nişan gelmeden de doğum sancıları başlayabiliyor sancı sürelerini takip et sürelerini tut hayırlısı olsun hakkında🌸
cauuv1 Aynı seyleri yasıyoruz aynı haftada ama son 7 günüm dayanmaya calısıyorum. Doguma bi hafta kala kan sulandırıcı igne kullanıyor musunuz ?