Nagihsall Arkadaşlar tetanoz aşısı oldunuz mu 20..haftada? Bazi kisilerde kanama oluyormus aşıdan sonra öyle bir bilginiz var mi?
AleynaResul Nagihsall kanama duymadım aadece halsizlik yapanı duydum henüz bende vurulmadım daha var haftama
sevvalkara Geçen hafta oldum bir sorun yaşamadım çok şükür canım. Hemşire ağrı yapabileceği konusunda uyardı sadece, dediği gibi de oldu ama o da geçiyor bir kaç güne.
MelisaOzmen 18+3 teyim 18-20 arası demişlerdi bana da yarın gidip olmayı düşünüyorum inşallah öyle bi problem olmaz
Pnr_KMRC1 Nagihsall 27 haftada sadece bir doz oldum ikimciye gerek yok dedi ebe geç kalmıştık aşı yoktu yeni gelmişti bende hiçbişey olmadı kanama olduğunuda ilk defa duydum