Şehir hastanesinde normal doğum yapanlar var mı nasıl geçti? gebe okuluna gittim doğumhane tek kişilik odalar da aynı şekilde 1 ve 2 kişilik olanlar var ama o an doğuma gittiğinde şansına nasıl bir ebe denk gelecek nasıl bir doktor gelecek onu bilemiyorsun insan çok kararsız kalıyor. Doğumda sıkıntı olursa sezeryana alıyorlarmış dikişleri nasıl acaba iz kalıyormuş özelde iz kalmıyor diyorlar