Şeker yükleme testi hakkında çok fazla tartışma olduğu için doktoruma şekeri takip etmek için farklı bir yöntem yok mu diye sordum. Şeker ölçüm cihazı aldık her eczanede ve internette satışı olan bir ürün. Bir süre şeker ölçüm cihazı ile şekerimi takip ettik hamdolsun şeker çıkmadı bende. Yani böyle sağlıklı ve tartışmasız bir yöntemi daha var şekeri takip etmenin 🐣 şeker testinde kimi hiçbir zarar görmüyor, kimi de bebeğimin şekere eğilimi vardı onu tetikledi diyor. Her bünye aynı değil tabii ve zararı var mı yok mu kesin bir şey yok. Ama şeker testi yaptırmak istemiyorum diye de şeker takibi yapmamak çok daha tehlikeli. Ölçüm cihazı ile takip edebilirsiniz