Elisaninmamisi Kızlar 27+3 haftalık hamileyim böbrek taşı döküyorum aşırı ağrılı oluyor hiç uyuyamiyorum ağrıdan yaşayan var mı bu durumu hamilelikte ağrı geçmesi için ne yapılması lazim
Belginylmz Elisaninmamisi Ya bu böbrek taşı hiçbir ilaç fayda etmiyo annem yaşadı onu sadece acile gidip serum takılıyordu ozman rahatliyordu
ISILTAN Elisaninmamisi Geçmiş olsun . Kendim yaşadım öyle kötü geçti ki … Acil serum su idrar ve evin içerisinde kendinizi yormadan yürüyün vucut hareket etsin .
Elisaninmamisi Belginylmz evet geçen hafta 2 tane düşürdum şuan da ağrısı çok hamile olduğum için ilaç da kullanamiyorum
Belginylmz Elisaninmamisi Annem 6 tane düşürdü zor bı ilaç wermisti doktor onu içinde idarara çıkartıyordu çıktıkça o taşı düşürdü işte hamile oldugun için ilaç zor werirler Allah yardımcın olsun ama bı doktorla gorus istersen
bombshell Belginylmz merhaba hangi ilacı kullandı anneniz? Benim annemde de var taş ve düşürmesi gerekiyor yoksa ameliyat olucak
Belginylmz bombshell Tam olarak hatırlamıyorum bı sulandirci ilaciydi içtik e idarar çıkartmasını sağlıyordu ismini bilmiyorum ya 7 aybfelan olmustr dusureli