Arkadaşlar 8+5teyim ama aşırı mide bulantılarım var hiçbir şey yiyemiyorum hiçbir şey yiyemediğim için aşırı halsiz düştüm artık sürekli ağlıyorum bi de sadece sabahları falan da midem bulanmıyo gün boyu mide bulantısı yaşıyorum gece bile bazen bulantıma uyanıyorum çok zorlanıyorum ilk hamileliğim de olduğu için biraz daha fazla etkileniyorum galiba bu durumdan.Aynı şeyi yaşayan var mı varsa ne önerirsiniz çubuk kraker galeta falan hiçbir şey de fayda etmiyo sadece karpuz yiyorum 😢😢