mrvsrcn Ozgeptekk ben ilkini 20.haftada oldum elimizde aşı yok yapmıyoruz tek doz dedi, ki onlar aramadı ben aradım muhtemelen aşı olmadığı için ama ben ikinciyi de olmak istiyorum deyince hemşire sen gel ben sana yaparım dedi
Elfakca Ozgeptekk hayır normalde gün belirtiyorlar o gün vurguluyorsun yakınsa yarın gidip sorun ne zaman yapılacak diye
Ozgeptekk Merve1124 kaydım var ama aramadılar bende randevu aldım kendim gidicem yani normalde evet aramaları gerekiyor
bdenerigokce Ozgeptekk bana randevu verdiler ama kanımı alacaklardı öyle demişlerdi umarım yapmazlar çünkü kardeşim gelecek gezmeye 🙈