Aynı şeyi ben de 14. Haftamda yaşadım , ağar topar doktora gittik doktor pek ümit verici konuşmadı dua edelim de bebeğin suyu olmasın dedi , kanama dinince amniosure testi yapıldı , sonuç çok şükür negatif çıktı yani bebeğin suyu değilmiş , Protestan tedavisini 32. Haftaya kadar devam ettirdi şu an 33 haftalığız çok şükür. Çok zor bir süreç , bebeğin suyu normal dedikleri halde inanamıyor insan bu kadar suyun nerden geldiğine , doktora sorduğumda bazen vücudumuzda sıvılar birikebilir bu da biriken su olabilir demişti , sana tavsiyem çok kuruntulanıp sıkıntılanma , bebek iyi suyun iyi diyorlarsa bir problem yoktur , Allah bebeğini sana bağışlasın 🙏🏻