Asli007 nazli123- 37+3 deyim bende benimde 1 haftadır ara ara kiramp gibi giriyor doktor normal dedi ama sizi gene bilemiyorum
Kucukcicek61 nazli123- bende de öyle oluyordu kanala giriyo yada ittiriyor diye düşünüyorum ama 40 haftayı doldurdum hala gelmedi ikinci doğum bide