ssa239688 22 Haziran’da yapabilirim. Aslında normalde hiç test yapmam iyi d reglim gecikmeden ama doktor ilaç verdi. Gebeysen devam edersin değilsen bırakırsın dedi. İlacı bırakabilmek için de sonucu öğrenmek gerekecek.
Çatlatma iğnesinin etkisi aşılamanın 12. Günde geçer artık bence. Geçen bir doktordan da dinledim 12. Günden sonra kanda anlaşılır aşılamanın sonucu dedi.