Azeriqizi canım benim dualarım seninle ben de seninle aynı süreçteyim belki bana da aynı şeyi söyleyecekler Salı günü benim de bebeğim iki hafta geriden geliyor suyum azalmış gelişimi biraz geride Ben ilk günden beri asla pes etmedim doktorlara kalsaydı 33 haftalıkken bebegimi alacaktılar ben izin vermedim asla pes etmedim şu an Allahın izniyle 36 hafta olduk onun için korkma hiçbir şey olmayacak onlar çok güçlü çünkü şunu unutma Allahın izniyle bebeğine hiçbir şey olmayacak pozitif düşün küvezde girebilir ama or onun oradan çıkmayacağına anlamına gelmez Allahın izniyle sağ salim çıkacak oradan onun için pozitif düşün onun için dik dur