nursanyildiz günde 3-4 defa bence biraz fazla malum dondurma baya şekerli bir yiyecek ilerde şekerle ilgili bir sıkıntınız olabilir Allah korusun günde teke indirmeye çalışın, serinleme yöntemi olarak buzlu soğuk ayran kendiniz yaptığınız meyve suyunu falan tüketebilirsiniz bence. 22 haftalık hamileyim bende evet aşırı sıcak oluyor ama yapacak bir şey yok:(