Elifbekir ben dokuz ay boyunca her doktora gittiğimde enfeksiyon çıktı belirtileri sarı şekilde akıntı idrar yollarında yanma hissi ve kasık kramplari ve sürekli tuvalet varmış gibi hissetmek çoğu zaman tek kullanımlık tozlar la doktorun verdiği ilaçları kullandım bazende sabah akşam sirkeli 1 bardak su içtim ve iç çamaşırı temiz tutmakta faydalı hergun değiştirmek iyi oluyor