Merwe60 Sabah 8 de kanama gibi oldu sanırım nisandi doktor kontrolüm vardı zaten gittim dogumhaneye yönlendirdi açılma yok nst ii nisan gelip açılması sonra olan var mı aranızda ve ne kadar sürede oldu
Sarella Merwe60 ilk dogumumda 40 haftalık sabah nişanım geldi sancı yok nst iyiydi gece sancım şiddetlendi sabah 8.45 Te doğumum olmuştu nişan geldiyse sancılarında yavaş yavaş gelir Saglıkla kucağına alırsın inşallah
Merwe60 Sarella peki açılmanz varmiydi açılma yok dedi çünkü bana inşallah kolaylıkla olur dogumum artık strese girdim iice
Nisamert Benim de nişanım gelmiş sancı yok 1 cm açılma vardı hemen suni sancı takıp doğumu başlatmışlardı
Merwe60 Nisamert devlet hastanesine gidiyorum ben belki acil durumda değilim diye yapmamış olabilir kanama yogun olursa suyun gelirse sancı düzene girerse beklemeden gel suan ii gözüküyor hersey dedi ama ilk olduğu için korktum yinede bakalım geldim eve bekliyorum
Merwe60 Sarella inşallah benimde öyle olur ya Rabbim tüm hamilelere beraberinde de bana kolay doğum nasip etsin inşallah
Merwe60 Nisamert inşallah gelir sancı açılmada olurda sağlıcakla doğum gerçekleşir gün geçtikçe insan strese giriyor iice
Nisamert Ne yaşayacağını bilmemek en güzeli herşey süpriz olucak tecrübe edeceksin bilerek gitmek inan daha korkutucu
Merwe60 Nisamert Rabbim kolay yollardan geçirsin cümlesini beraberinde beni de inşallah hep kendimi teskin ediyorum yapabilirim diyorum ama dogumhaneye gidince bi heyecan bi stres çok kasiliyorum
Nisamert Amin canım yaparsın emin ol Rabbim öyle bi kolaylığını veriyor ki ben mecburen sezeryan olucam yoksa yine normal isterdim hayattaki en güzel duygu