Elif_p Kızlar ben normalde de her zaman akıntısı cok olan biriyim ama hamilelikte bu cok artıyor nerdeyse iç. Çamaısırım hiç kuru kalmıyor diyebilirim günde iki üç kez değişiklik yapıyorum bu normal mi su gelse anlamam diye korkuyorum bildiginiz sırılsıklam hep iç çamaşırım doktorda da kontrollerde hep suyu yeterli diyor ama yine de tedirginim su gelirse aniden ayırt edemezsem diye bir de normal diye sizin de böyle mi
Mavimi Elif_p bende 10 haftalık olucam 3 gün sonra benimde Aynı bu şekilde terlemiş gibi hem ıpıslak oluyor çamaşırım hemde normal akıntı gibi farkediyorum beyaz giydiğim zaman sarı sarı iz kalıyor çamaşırımda doktorum normal demişti sadece çok kötü kokttuğu zaman ve rengi yeşil kahverengi tarzında çok koyu renkli olursa dikkat etmemiz lazım direk gel yanıma dedi
esrakkahraman Elif_p 38+4 olduk bu zamanda olanlar hem kötü kokulu hemde daha yoğun o yüzden su ile ayırt edebilirsin diye düşünüyorum ıslaklık akıntının kendi ıslaklığı akıntının da kendine has bir rengi var gerçekten ayırt edersin doktorunda yeterli su diyorsa telaş etme
Esranurdenizz Elif_p benim de aynı 38. Haftadayım daha çok tedirgin oluyorum doktoruma her söylemem de suyun geldiğini anlarsın kafanı yorma normal bunlar diyor
Emire01 Bende 10+5 günlük hamileyim benimde ilk günden beri iç çamaşırım asla kuru kalmıyor. Bazen hafif Sarı da gelebiliyor. Bana da doktorum normal dedi. İdrarda yanma ve akıntı kötü koku olursa enfeksiyon var demek ozmaan bakarız demişti. Ama şu an zaten kanımda enfeksiyon çıktı crp 14. Ama idrar tahlilim temiz çıktı. Doktorum bol su önerdi.ama akıntı normal kabul ediliyormuş
bdenerigokce Elif_p akıntım vardı ama az diye gitmedim doktora, geçen ilişkiden sonra kan geldi, 16 haftalığım ilk kez kan geldi, hemen acile gittim kan alındı falan ve idrar yolu enfeksiyonu dedi🤷♀️ bence sende git
bdenerigokce Elif_p evet canım koku kesinvardı özellikle hatta şimdi antibiyotik kullanıyorum antibiyotik kokuyor