Benimde normalde migrenim var sürekli ataklar halinde baş ağrısı çekiyorum 17. Haftadayim doktorumda görüştüm tansiyonum düşüyor sürekli kucugu 5 ten yukari cikmiyor o yapar dedi migren tetikler dedi bana tekrar daha güçlü magnezyum yazdı onu kullanıyorum şimdi inşallah ise yarar doktoruna Bi danış magnezyum eksikligide yapıyor agri cunku