Kızlar bir haftadır neredeyse her gün başım ağrıyor 16ya giricez tansiyon kontrol yapıyorum normal kendi doktorum hamilelikte baş ağrıları yükselebiliyor dedi ama ben çok tatmin olamadım çatlıyorum çünkü nöroloji randevu aldım,yaşayan oldu mu sebebi nedir yani bu kadar ağrının 😞