Asyatu Haftadayım doktorum sıvın bitmek üzere dedi. Tahmini 38. Haftada doğuma alabilirim dedi 3 hafta boyunca beklemek, sıvısı bitmek üzere olan bir bebek için tehdit değil mi ? Bir de sıvısı az olup normal doğum yapan var mı ben sezaryen doğum istemiyorum
Siyahsiyah Asyatu Mrb beb 35 haftada doğum olacağım Çarşamba günü Allah nasip ederse su azlığından dolayı
Siyahsiyah Asyatu Hareketlerini takip edin çok dikkat edin doktorunuzla birdaha konuşun durumu kaç kg acaba sizinki
Dmrbs18 Asyatu benim detaylıda belli oldu 20 haftada pertnlji bölümüyle ilerledik kan sulandiricı kullandım 36 haftada sezaryana aldindım öncesi ciğer gelistirici vuruldum
Asyatu Siyahsiyah şu an ki kilosu 2900 6. Ay dan beri pek hareketli olan bir benek değil çümkü ben gün içinde hep ayaktayım bebekte genelde gece kıpır kıpır oluyor doktor ısrarla birkaç gün sonra sezaryenle alacağını söyledi. Normal doğumu da kabul etmiyor doğum paketi almasaydım aynı hastanede devam etmezdim
Siyahsiyah Asyatu Benim doktorumda sezaryan dedi suni sanciyi bebek kaldirmaz dedi çok şükür sizin ki daha iyiymiş benim 2500 kilosu önemli olan sağlıkla insaAllah kucağımıza alalım aminn🥰🥰🤲🤲🤲 yarın doğuma giriyorum 35 haftada
Siyahsiyah Asyatu Asyatu Bende korkuyorum suyu az olduğu için riskli durum en azından dışarda yaşadığını bilirim dedim doktor zaten daha beklemeyiz riskli suyu az dedi bana sende çok dikkat et canım sonradan uzulmeyelim insaAllah ikimizde 🥹🫶🥰
123k321 Havuç suyu içmenizi öneririm bana önerdi doktorum iyi geliyormuş daha önce duydunuz mu bilmiyorum
_tuuggcce_ Su azlığı veya fazlalığı ultrasonda belli oluyor mu yoksa alttan muayene mi yapması lazım? Yani ben normal doktor kontrolüne gittiğimde doktor ultrason ile bebeğime bakarken suyunu da görüyor mu az veya çok diye?
Dmrbs18 _tuuggcce_ normalde gorunur ama bendede su sınırdaydi özele gidiyodum sürekli herşey normal dendi . Detaylı da suyunun sınırda olduğunu öğrendim ve ayım col erkendi. Bunun alanı var pertnleji orda bakıldı doğruydu sonrası zaten o doktkru degistirdim kan sulandiya başladık 20 haftalardan 36 haftaya geldim ve çok şükur doğurdum