Nilgun-95 Sumeyya123- ben yatıyordum hiç birleyen olmadı çok şükür karnım büyümeye başlayınca bıraktım yatmayı
Daisy0000 Sumeyya123- Bebek daha mercimek kadar, yani hiçbir zararı olmaz🌺Hatta şimdiden bol boool yatın sonra çok özleyeceksiniz 😂
CemrePektas Sumeyya123- ben 20 haftaya kadar yüzüstü uyudum. Başka türlü rahat edemem çünkü. Doktor da sıkıntı olmaz zaten göbeğin çıkınca istesen de yatamıcaksın demişti🤗
Tugba_A_d Sumeyya123- aminyon sıvısının içinde olduğu için zarar almaz diye biliyorum ablam 7aylik olasiya kadar karnının uzerine yattı hiçbir sıkıntı olmadi
Daisy0000 Sumeyya123- 37deyim yüz üstünü zaten geçtim ,artık yanda yatamıyorum,dönemiyorum,kalkamıyorum😵💫
BurcuArya35 Sumeyya123- 😅 tabiki yatabilirsiniz ben 20+0 dayim daha yeni yan yatıyorum yuz üstü yatiyordum hep
2_erkekannesi_ Sumeyya123- 10 haftalik hamileyim uykumda arada yatiyorum cok şükür bir sıkıntı olmadi tabi karin buyudukce yatilmaz 😀