Kızlar benim 5 yaşında bi kızım ve diş sağlığı çok kötü bizde ihmal ettik tabi. Geçen azı dişi kökünden kırıldı o sebeple devlet özel demeden kaç hastane gezdik. Özel aşırı fiyat çıkarıyor ama mecbur kalırsam elbet yaptırıcam devlette siz Sedasyonlu yani uyuyarak tedavi ettirdiniz mi? Nasıl oluyor nasıl ilerliyor. Devlet bizden bir sürü tetkik üstüne muayene istedi ona göre en erken 3 4 aya randevu veririz dedi uzatmak ilerletmek istemiyorum daha fazla