mucizemizibekliyoruzz bilmiyorum ki, ben medinede yasıyorum ve burada türkiyedeki giibi sık tahlil yapılmıyor, 4 ayımda turkiyedeydim orada tahlil yaptırdım sekerim yoktu sonra buraya geldim burada da hiç tahlil yaptırmadım yani doktor istemiyor, kendim de anlayamam bunu herhalde değil mi?