beyzzsenturkk kızım 2 aylıkken siyaha boyamıştım su an 5 aylık acaba sacımda ki siyahlar ne zaman akar saçımı farklı renge boyatmak istiyorum en hızlı nasıl akıtırımmmm fikir verin ☹️
Kepekekmegi beyzzsenturkk akmaz en az 1-2 sene geçmesi lazım o kadar süreye rağmen çok çok koyu kahve olur doğaka dönmez kendi kendine
CemrePektas beyzzsenturkk siyah sonrası 1 2 sene boyamadım. Dipte kahve ortada siyah uçlarda saçma bir renk vardı. Ombre yaptırmak 9 saatimi aldı. Açamadılar bile adam akıllı. Siyah hem güzeldir hem zordur 😂
Tubag1 beyzzsenturkk wall 2 yıldır boyamıyorum süreklide kestiriyorum siyah gitsn diye hala 1 karış var
beyzzsenturkk Kepekekmegi biraz kestireceğim ama siyah hem cok guzel hemde cok lanet bir renk ya keşke boyamasaydım internette bir sürü şey var ama saçımı yıpratmak istemiyorum akıtırken☹️
Kepekekmegi beyzzsenturkk senelerce kullandım internetteki akıtma işlemleri çok bir işe yaramıyor en fazla kademeli olarak açma işlemi uygulanır ama o da hem çok uzun sürer hem de baya yıpranır
beyzzsenturkk Tubag1 ciddi misin ya ne güzel akmıştı eşim sağolsun kanıma girdi baska türlü akıtamaz mıyım ☹️
Tubag1 beyzzsenturkk walla bende renk değiştirmek istiyorum ışıltı yaptırıcam malesef akmıyor hemen 2 yıl oldu boyatmayalı bitmedi hala
Yasemin-2424 Ya sıyah cok guzel 3 sene oldu boyatalı tamamen aktı ama daha önce iyi bir kuaför bulup saatlerce acmadan sarı ombre yaptırmıstım yanma olmadı kuaföre bağlı bence
beyzzsenturkk Yasemin-2424 yaaa bende cok istiyorum ama zaten bi kaç tel saçım kaldı o da dökülsün kopsun istemiyorum
Birikii İyi bir kuaförünüz varsa siyah sıkıntı değil bende sürekli siyaha koyardım saçımı kuaförüm sarı ombreler yaptı gayette güzel tuttu ve yanmadı saçım
beyzzsenturkk Yasemin-2424 ya kuaför bir tık uzakta emin olamıyorum baya övüldü bana ama bu kendi saçım akar mı akmaz mı boya tutar mı diye düşünüyorum çocukla oralara gideceğim elim boş dönersem üzülürüm😂