Kızlar 30 günde 1 adet oluyorum . Geçen ay gecikmişti mayıs 26 da olup 30 unda bitmişti. 6 Haziran da yumurtlama 7 haziranda catlama gördüm yani erken yumurtlama oldu . Ovulasyonla takıp eetmeye devam ediyorum t çizgisi yeniden belirginleşmeye başlıyor 2. Yumurtlama görme ihtimali olur mu acaba