Sat 14 mayıs 5 gün femara sonrası 25 mayıs ovitrelle yapıldı sonuç kan negatif ve bugün regl oldum normalde de çok sancılı olurdum ama bugün belim ve kasıklarım felaket ağrıyor kıvrandırıyor beni ve hiç böyle bi renkte olmadım şimdşye kadar baya siyah rengi bi tane aspirin içtim sökülmüyor diye sizde nasıl oldu sancısı rengi falan neker yaptınız