Dün bu konu hakkında bahsetmiştim bebeklerim arasında 1 hafta varmış bugün pembe akıntım geldi doktora gittim kanama alanı görülmüyor ama her kanama düşük tehlikesi dedi ve aralarında 1 hafta olması çok garip dedi takip yapacağız dedi korktum açıkçası böyle benim gibi akıntı yaşayan oldu mu arasında 1 hafta olması beni korkutuyor 😞