Kızlar merhaba biliyorum tartışmaya kapalı bir konu asla hamilelik/emzirme süresince olmaması gereken bir durum sigara meselesi.
Ben tiryakiydim günde 1 paket içiyordum şimdi bir anda küt diye kesmek gerçekten çok zor geldi ve aşırı stres yaptı bende.
Zaten daha yeni öğrendim kendi hesaplarıma göre 4+3 gibi bir şey. Yarın ikinci kez kan vereceğim artışlar düzenli olursa ancak haftaya falan doktora gideceğim.
Sorum şu, kimi arkadaşlarıma doktorları azaltarak günde 2-3e düşürerek bırakabilirsin çok zorlanıyorsan vs demiş.
Sizin doktorlarınızın görüşleri neydi bu konu hakkında? Biliyorum doktor görüşüyle de olacak bir şey değil ama dediğim gibi çok zorlanıyorum ve doktor görüşlerini duymaya ihtiyacım var.