Merhaba kizlar. Bir suredir aralikli oruc yapmaya calisiyorum cunki kilo aldigimi dusunuyorum . Aslinda max 5 kilo fazlam var.Ancak emzirdigim icin zorlaniyorum aralikli orucda bir kac dakika once dayanamadim yemek yedim sonra kendimi suclu his edip hepsini geri cikardim. Ve geri cikardiktan sonra hala midemin tok oldugunu dusunuyorum. Acaba istedigim kiloya ulasana kadar bu yontemi uygulasammi? Bir zarar ve ya bagimlilik yaratir mi sizce?