Melikekabil41 Hanımlar 34 haftalık olduk ama kaburgam çok ağrıyor sol tarafım batıyor gibi sizde de var mı böyle ağrılar
Buketterenn Melikekabil41 bende yarın 34 haftalık olacağım bende de var bu ağrı çoğu kişide vardır zaten bebek büyüdüğü için hareketleri bazen acıtıyor bide kaburganıza yakınsa bebek ondanda olur
Blgekrks Melikekabil41 uzun süre dik.oturdugum zaman bende de oluyor o batma olayı bende 35 haftalık oldum