Samye18 Kızlar detaylı ultrasona sabah gideceğim sabah giden var mı hiç uyuyor mu oluyorlar acaba ya da aktifler mi
Hatchik Samye18 merhaba bende sabah gittim devlet hastanesindeydi randevumuz bizimki yüzünü hiç dönmedi o yüzden git yemek ye tatlı ye yürü gel dediler gittim geldim yine yüzünü ve kalbini tam görüntüleyemediği için iki gün sonra ki boş bir saate yeniden gel dedi doktorumuz maalesef rahatı yerindeymiş döndüremedik hanımefendiyi sonra ki gün öğleden sonra gittiğimde tamamen gördü bitirdi doktor muayeneyi.
CemrePektas Samye18 devlette sabah 9da gel diyorlar zaten hep, arka arkaya alıyorlar hemen. Kahvaltını yap, girmeden de çikolata ye. Zaten amaç yüzükü görmek değil, ölçüm yapabilmek. O yüzden sorun olmaz
turkuaz_ Samye18 tok karnına git ordada bi çikolata göm uyanır zaten olmadı göbüşünü salla doktora girerken uyansın 😁
esnyz14 Samye18 Herkesin bebişi aynı değildir ama mutlaka kahvaltı yapıp gidin. Çikolata alın yanınıza hareketli olmazsa yedikçe hareketleniyorlar genelde