Ayseport Benim kızım da mı sorun yoksa benim gibi olanlar var mı arada pıt pıt bişeler oluyuor ama ne bi seğirme ne bi tekme hiçbişe yok 😢😢
mineeeee Ayseport ben 24.haftada hissetmiştim canm.Ilk hamileligin se eğer geç hissede biliyor mussun
Sngltzcnn Ayseport canım İnan 26 ya giriyorum bazen var bazen Yok daha çok minik hissetmemen çok normal 🤗🤗🤗
Tubagrnc Ayseport benim oğluşum olacak ancak 22. Haftada a hareket etti diyip hissedebilmiştim başkaları 17 de başlıyor ben hep tetikte beklemiştim ama 22 yi buldu malesef anca anca her hafta biraz daha güçlendi
Airsoft İlk defa gebe iseniz süreç biraz uzayabiliyor.Kişiden kişiyede değişiyor.Kimisi 18'de hissediyor kimisi 21 de.22 23.haftalar'da hissedenlerde var.
Ayseport Airsoft ilk gebelğim bakıorm 19 da tekmelerden yatamıorm diyenler var bende tık yok endişeleniorum bi sorun var diye
ZeynepEdaa Ben 22+3 te hissetmeye baslamistim.herkes çok geç hissetmissin dedi simdi durduramiyoruz ama 😄 Bi iki hafta daha bekle canim bundan sebep moralini bozma birşey olsa ultrason da cikar zaten sıkıntı .icini ferah tut☺
Ayseport mineeeee anladm canım pazartesi kontorlüm var zaten bakcaz o zaman kilosuna falan belki bizimki diğerlerine göre zayftr 🙁
ATC Ayseport tekme 23.haftada atmaya başladı canım daha önce hareket vardı ama tekme ilk kez 23 de oldu 😊 olur merak etme aklına takma