Merhaba arkadaşlar, bayramda Adana’ya 1.30 saatlik uçak yolculuğu ile gideceğim ve o Zaman 28 haftalık olacağım, orda eşimin ailesi kamp yapmak istedi daha doktoruma sormadım gitmeden son hafta soracağım ama ben gitmem istemiyorum. Hem zaten tuvalet problemim şimdi de var gece sürekli kalkıyorum orda çadırda zor olur, hem toplu lavabo ve duş yerleri hijyen açısından iyi değil ve sırt ağrılarım artar diye istemiyorum. Doktora soracağım ama siz olsanız 7. Ayın başında kampa gider miydiniz?