38+4 günlük hamileyim bebeğim en başından beri 2 hafta geriden geliyordu ve 36. Haftadan bu yana sadece 84 gram aldı doktorumuz 40. Haftaya kadar beklemek istiyor bense artık karnımda kilo alıp büyümediği için sezeryanla alınmasını istiyorum sizce ne yapmalıyım