Basak37 Kızlar bende de aynı durum söz konusu.36+6 yız bebişimle.Kasılmalarım var ama sancım olmuyordu fazla dünden beri aynıyız.Bugün de çok afedersiniz isalim başladı.Ne olur ne olmaz diye gidiyorum 🙏🏻
Lasvinia Lulu02 daha girmedim 21 de kontrolum var o zamn girecem. Su an belden girdi mesela uzaniyorum son 4 5 gundur belden giriyo sanci
Lulu02 Basak37 bugün de kasılmalar devam hastaneye yarın gideceğim inşallah bakalım ne çıkacak minik civcivlerimiz erkenci olmazlar umarım 😅
minikoannesi123 Arkadaşlar ben de 36+3′um yaklasik 1 saattir sol belimde ufak bir sanci var, düzensiz aralıklarla girip çıkıyor. Bir de yine düzensiz aralıklarla kasılmalar oluyor sonra direkt idrara sıkışiyorum. Bunu yaşayan var mı
Lulu02 minikoannesi123 her kasılmada değil ama arada bir ağrım oluyor benim de bugün 36.haftaya girdik iki gündür çok fazla kasılıyor ve idrara sıkıştırıyor yarın gideceğim hastaneye az kaldı artık normal sanırım canım artık her an doğum yapabiliriz tedbirli olmakta fayda var ❤️💐🙏