Kızlar merhaba
İlk iki gebelik kaybım var birincisi 12 haftada kalbi durdu ve sürekli sebebi bulunmayana karın ağrılarım vardı gen testi vs yaptım pıhtılaşma sorunu varmış ikinci de ilaçları kullandım ama 5 haftada düştü şimdi de 6+4 deyim oksapar ekoprin progestan kullanıyorum ve aynı karın ağrılarım başladı iki gündür sebebi bilinmiyor ve biraz kanamam oldu geçenlerde doktora gitiim kesede problem yok dedi dün de karın ağrısından gittim benim doktorum yoktu farklı doktora gittim riskli durumun dinlen bol bol dedi iğne yaptı orda bugün devam ediyor ağrım progestn dan sonra bitiyor sonr yine başlıyor bu durumu yaşayn var mı gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum artık