Edsn kesinlikle em güzeli hemen ayağa kalkıyosun ama işte sezeryan doğm yapan arkdaşlarımdan da 2. Gün ayağa kalkıp 3. Gün iyileşenler var bol yürümek ve kahve içmek çok önemliymiş sezeryan sonrası. Aniden suyum gelirse açılmam olursa normal olcak ama 38. Haftaya kadar doğurmassam ki 17 gün kaldı direkt sezeryan. Süslenir püslenir giderim inşallah fotoğrafçı tuttum hazırlıksız yakalanmak istemiyorm kısmet tabi sağlıkla gelsinde nasıl gelirse gelsin😂