Dicle06 Kızlar 25+2 haftalığız bir anda başım kazan gibi oluyor sanki , gözlerime vuruyor. Kendimi çok kötü hissediyorum bu tansiyon yüksekliğimi sizce şimdi limon suyu içtim
SKayaa Dicle06 tansiyonunuz ölçmeden limon suyu içmeniz tavsiye etmem belki altta yatan başka bir neden vardır ama baş ağrısı tansiyon yüksekliği belirtisidir…
Guler- Dicle06 yüksek değil düşükte olabilir keşke ilk önce tansiyon ölçseydiniz ya da hastaneye gitseydiniz düşük tansiyonda da öyle olabiliyor çünkü
hunilimom Dicle06 tansiyon düşmüş TE olabilir ölçüp öyle limon için veya ayran tansiyon yüksekliği genelde enseden vurur ense kökünden başa yayılır düşüklük baş ağrısı yapıyor halsizlik yapıyor mide bulantısı baş dönmesi yapıyor bende öyle oluyor en azından benim hep yüksektir tansiyonum geçen mide bulantısı baş dönmesi felan oldu dedim herhalde yükseldi bı ölçtüm 8 e düşmüş
Dicle06 SKayaa her zaman olmuyor bu belirtiler genelde havalar sıcakken oluyor veya çok yorulduğumda oluyor tansiyon diye düşündüm başıma buz koymak iyi geliyor mesela
Oykum_06 Dicle06 35+5 iken sezaryen ile doğum yaptım. Şu an 22 aylık çok şükür çok iyi🙏🏻🙏🏻 ama doğumdan sonra 15-20 gün yoğun bakımda yattı
Dicle06 Guler- doğru diyorsunuz evde yalnızım eşim görevde şuan hastanede uzak kalıyor o yüzden limonlu su içtim biraz rahatladım gibi bol su içtim buz koydum başıma uzanıyorum umarım geçer
Dicle06 hunilimom bende de tansiyon düşüklüğünde mide bulantısı, terleme ve göz kararması olur öyle olmadı . Ensede de bir ağrı yoktu sadece başım çok ağırlaştı gözlerime vurdu ağrısı