Merard siz ne zaman yaptınız doğumu orda ? Yani yada acilmaniz dogumunuz şahsi olarak zor oldumu ? Bende şehir Hastanesi’nde düşünüyorum da kızımı Sakarya devlet hastanesinde doğurdum çok memnun kaldım plates topu yürüyüş herşey yaptık müzik bile açtı ebeler konuştu benimle çok rahat oldu ama şehir hastanesi sanırım herkes kendi doğumu ile ilgili yorum yapıyor memnun olan bir kesim var eleştiren şikayet eden kesim de var o yüzden korkuyorum açıkçası